快速搜尋 :

挪亞:滅世啟示
Noah

挪亞:滅世啟示
導演 :
戴倫艾朗夫斯基
演員 :
羅素高爾, 安東尼鶴健士, 珍妮花康納莉, 愛瑪屈臣, 盧根利文
片長 :
2小時18分
級別 :
IIB 級
語言 :
英語 (中文字幕)
上映 :
27.3.2014 (公映)

故事簡介

蠻荒大地上,人類造孽惡貫滿盈。造物主決心以一場無盡豪雨,讓一切罪惡及人類從此淹沒;唯有受命於天的挪亞 (羅素高爾 飾) 才可獨善其身 ,有資格帶領家人和生靈萬物逃過一場浩劫;為人類、地球上不同物種挽留最後血脈。造物主暗中遣派巨靈石獸守護挪亞一家。正當爭分奪秒打造方舟求生之際,挪亞兒子Shem(德格拉斯保夫 飾) 和Ham (盧根利文 飾) 卻同為戀上養女Ila (愛瑪屈臣 飾) 而兄弟反目。Ham為此不惜陰謀勾結挪亞家族的世仇Akkad。大限將至,為爭奪方舟和逃出生天的唯一機會,Akkad、Ham和冥頑不靈的罪人向挪亞發動洪荒滅世前的正邪最後激戰…

電影劇照

  • N_50691_1394760393.jpg
  • N_27836_1394760391.jpg
  • N_20678_EditR_1_1394760171.jpg

觀眾留言

71則留言

  • kk123  •  16個月前
    0
    0
    看見這種戲上映,其實真係好不安.因為這種戲一上映是否暗示著遲下將會有更加多呢種戲上映呢?如果遲下上映個d戲想抹掉基督耶穌根本沒有為世人釘十字架.人類基本沒有原罪.撒旦根本不是魔鬼.神不是善良的.那怎麼辦?我相信無基督徒會接受到呀,,,所以很開心見到很多基督徒都有發聲.因為非基督徒不知道事件有多嚴重.凡不認識神也不看聖經的人看到這種電影就會信以為真.最開心是誰呢?相信只有撒旦最開心...因為能令到神被世人誤會.因為佢既職責是要用盡一切令人不認識神.到我們的下一代禍害... 更多
  • Fong Angie  •  16個月前
    0
    0
    利申天主教
    朋友們啊 人地拍得就一定唔會跟Bible跟到十足啦
    咁唔Like 睇條葱
    又要睇又要話 想點?
    其實我個人覺得D特技幾好
    就係有D畫面轉得好快而又好光 搞到暈暈地姐
    ... 更多
  • nicknickho  •  16個月前
    1
    0
    利申基督徒

    頂你班基督徒啊!!睇電影就睇電影啦
    想跟原著就返屋企睇聖經啦!!!
    呢套野拍足聖經又搵鬼去睇啊!!!!
    一味自認清高,高人一等咁
    呢D 百姓娛樂唔岩你地唔該- -

    BTW我覺得套野一般
    (其實我係想睇男主角同妙麗多D....
    不過呢,男主角太勁了吧,身經百戰
    每次殺不死你 殺不死你 也醫好你 咁
    而且前文接後文都有D 交代得唔夠清楚
    不過特技的確做得幾好~

    but anyway
    我覺得同聖經好大出入個時,個下都有... 更多
  • MomoKo JacHo  •  16個月前
    0
    0
    一個好地地的聖經故事改咁多野,仲要咁兒童不宜,我覺得簡直係侮辱左神lo!(在下都係基督徒)而且內容又矛盾如果D石頭人真係神の使者就應該一早幫挪亞佢地啦!伊娜靜係生左兩個女咁ヌ點延續落去尼?挪亞の爺爺蹲在原地唔自救即係唔遵守神の話入唔到神の國架!以挪亞の性格尼諗佢係絕對唔會扔低麗雅由佢去死,更加唔會打算殺死伊娜の女!雖然話係拍戲姐,但係改到咁...會令好多唔認識耶和華和耶穌の人對衪們有負面の印象lo!醜化哂!
    ... 更多
  • Samuel Hung  •  16個月前
    0
    1
    Noah is not a very good film in a great many ways, even when you stop looking at the religious aspect and just critique it as a secular film. Little character development, little character interaction, and even when they finally do in... 更多
  • D.Luffy  •  16個月前
    0
    0
    在下是基督徒,.大半年前已十分期待黎套電影,..
    可惜, 我本人認為"不知所謂" Noah故事係出自聖經,.如果你要拍一套Noah o既電影, 又唔根據聖經,仲要改動咁大,.我自己真係接受唔到o羅
    而其中最接受唔到係以下兩點:整個Noah故事,"彩虹約定" (神應許唔會再用洪水滅世)係其中重要一環,可惜電影完全冇交代,.最後係就係出現彩虹,.但完全冇講咩意思. ; 第二,電影入面竟然描寫"墜落天使"幫... 更多
    • Sammy  •  16個月前
      你都識講你係基督徒啦!而家係拍電影呀!
      唔係傳教呀!唔刺激D特技呀個D邊有人睇!
      唔好以為拍聖經故事就係拍比你地D耶X睇啦!
    • Sammy  •  16個月前
      下下都話要跟聖經,,,有冇諗過跟聖經會悶到冇人睇呢?
      一陣跟聖經拍D人睇睇下訓著左又話人地唔尊重你個聖經同耶SO -O-
    • Marco  •  16個月前
      如果要改編題材的話,坊間會有很多宗教或傳說的選擇,好明顯电影公司特登就是想引起社會上信徒的声音,從而會得到好多免費的宣傳,這手法肯定是商業上的決定才投資這電影的。所以一眾弟兄姊妹要有智慧地遠離這是非事上,中了电影公司的計策。
    • D.Luffy  •  16個月前
      咁所以o羅. 如果係好似Sammy哥你話,係要追求刺激D特技呀個D, 咁就唔應該拍挪亞啦,況且..就算佢依家冇跟聖經咁去拍,我都唔覺得佢有拍得出刺激呀特技呀既效果出黎...如其係咁,點解唔跟番原著聖經去拍呢? 仲有,可能大家觀點唔同啦, 我絕唔認為跟番聖經咁拍,會悶,會就等同傳教..悶,視乎導演夠唔夠功力,同埋點樣拍既姐,(強如"變形金鋼"你拍得唔好,都係悶嫁啦).至於傳教, 米玩啦,用得挪亞做題材,.其實應該預左佢係涉及宗教成份,係驚傳教既,一係就唔好拍,一係你就唔好睇.
    • simon  •  16個月前
      當打怪獸加戰爭荷里活中古神話特技大雜燴片睇,就無晒煩惱.
    • jsl1223  •  16個月前
      不同的藝術形式,就是不同的人用不同的視角去觀察世界,體驗上帝造物的魅力。罷黜百家獨尊儒術, 那是中世紀的思維,隔壁鄰居就是這樣走了幾千年,看到扭曲了嗎? 一朵玫瑰,不同的藝術家會有不同的畫法,不同的描述,受者也有不同的感受,這就是上帝造物的無與倫比。如果一絲不苟照搬,不如進了電影院,每人派本經書讀,最原著了。包容,接受,欣賞,也是上帝給人最好的禮物。個人看法,就算我看了一部爛片,也為那些付出勞動的人豎起拇指,至少不會責備,這叫尊重。因為,就算是爛片,我也拍不出來呢。
    • KA  •  16個月前
      1. 拍電影時間有限 有時講唔到咁多細節
      2. 值得欣賞既係人地係宣揚正面既宗教信息
      3. 改動係有必要, 為左令觀眾更加容易係短短既時間入面理解
    • D.Luffy  •  16個月前
      Re KA: 改動係有必要, 為左令觀眾更加容易係短短既時間入面理解
      理解什麼? 電影情節? 錯謬既電影情節理解來有何用處? 聖經根本都唔係咁講.. 改動少都算,佢係直情改到過灑火位.., 咁樣只會誤導觀眾理解錯謬的情節,,.所以改動根本係不知所謂..何不按原著聖經來拍攝? 你依家係拍聖經人物呀,,.點能夠自己老吹嫁,...
  • clouds_xd  •  16個月前
    0
    0
    男主角拍帝國驕雄時已很正, 而家都ok.
    emma watson 正.
  • vvvvvvvq  •  16個月前
    1
    2
    在下身為一個基督徒,套野將上帝講到好無情,
    1.首先挪亞冇唔比人上船,佢有叫人上不過人人當佢傻仔笑。
    2.巨人唔係幫人的天使,係墜落的壞天使搞人類而生出黎"兇暴邪惡"的人種
    3.人人都老婆
    4.挪亞唔會想滅絕人口+殺埋自己家人囉,佢仲求上帝叫佢唔好再咁殺死哂D人,上帝先放條彩虹出黎同佢立約話唔會再用"水"去滅世
    5.隻方舟點做係親自教佢,有規定要幾大同點做,即係代表上帝無時無刻都有回應緊佢,而唔係下下要佢自己估上帝... 更多
  • clouds_xd  •  16個月前
    0
    0
    ai... 都唔知點講, 因Sham 個老婆誕下的兩女, 人類生命得以延續, 所以而家地球咪gum 多人law. 不知bible 係咪gum寫!
    • Wing-Zi Woody  •  16個月前
      唔係,入方舟時,三個仔都有老婆
  • Sunny  •  16個月前
    2
    0
    此本只是用華麗科技鼓勵亂倫, 如果你想自己仔女搞亂倫就帶佢地去睇啦
  • the stranger  •  16個月前
    2
    0
    無論基督教徒還是非基督教徒,香港人都是極端幼稚的:根本正式在舊約正典(公元90年才確立的)內,有關挪亞方舟的記載都很簡單,但在整個環地中海文化圈(包括猶太教,基督教和伊斯蘭教)內,有關挪亞方舟的口傳及次經偽經多得很,早已成為一文化氛圍,故聖經並不重要(事實上,在環地中海文化圈,和中國一樣:口傳,師承為主,文字為副);聖經無誤,只是美國鄉下佬之言耳。
    而這部挪亞方舟所師承的,就是由次經,偽經和民間口傳形成的傳統。要鬧,就請先鬧影音使團和文千歲先。... 更多
    • David chan  •  16個月前
      我實實在在告訴你,聖經是真實,它的預言已經有90%實現。我不知道未實現怎樣發生,但我知道創天造地的上帝一定會用慈愛或憐憫的心,來等待你或全人類歸信祂。
      我不是先知,但我有責任告訴你,歷史上有很多學者又不願意相信聖經的真偽,到最後他既然願意相信聖經的真實,以及上帝的存在。因為上帝是一個靈,並不是一個實體存在,你的內心想念什麼,祂能夠知道你的思維。我鼓勵你嘗試閱讀聖經,才能夠得著更多屬靈的智慧。
  • okhvictor  •  16個月前
    6
    0
    不喜歡這齣電影,因為娛樂性不足,特技比不上「2012」和「衰鬼上帝2」,它們都講大水浸地球。喜歡這電影的多是因為宗教理由,它在傳教,歌頌上帝全能,警惕世人不要作惡、要行善、要敬畏天主...但我們在這個網是討論甚麼的?是討論電影本身的優劣,不是宗教,所以純以宗教觀點評論的可能不夠客觀。... 更多
  • David chan  •  16個月前
    4
    5
    其實這套電影已經帶給大家很多誤解,我已經覺得很感嘆。因為神一直住在我們心裡面,願意聆聽大家心聲,神不斷勸勉大家要相信基督,不再被罪惡的世界裡面誘惑,我知道大家生活於一個行屍走肉中,你同我都一起面臨工作、家庭以及個人身體的衰敗;所以我邀請你安靜一下,來想念神怎樣創造天地,來認識聖經一切真理,就能夠知道神一切的奧祕。

    如果大家一直不願意放棄物質的價值觀,就容易被罪惡牽引,不斷自暴自棄。神講過不願意世上的人沉淪罪惡中,仍要人人都得永遠生活。我再次寫編文章,因為我作... 更多
    • CL  •  16個月前
      我也是基督徒, 多謝David chana的誠意分享, 有好好的提醒, 我也要珍借與神親近. 大家需知神愛世人, 是真的!
    • chris  •  16個月前
      我都認同yu04,基督教既核心信仰係信望愛,寬恕同救贖,而唔係強調罪律法教條同末世,如果基督徙自己本身就失去信望愛,沉溺於教條,行為活唔出耶穌既樣式,選擇淪為一個法利賽人,講幾多點親近神都係無意義repeat一世既空話。
    • Wing-Zi Woody  •  16個月前
      Agree yu04!
    • 黃餘華  •  16個月前
      神冇搬嚟我度噃,請勿用「我們」。
  • clouds_xd  •  16個月前
    1
    0
    套戲好悶. 淹死所有人是好方法令邪惡消失?
    • Ting  •  16個月前
      我睇舊約通常都係咁,第一次接觸呢個故事時就覺得呢個上帝很殘忍…
    • Dennis  •  16個月前
      基督教上帝一向殘忍,其實佢跟本是個變態,因為佢做過大屠殺,強奸,殺害嬰兒,綁架,奴役....跟本和全善有出入
  • tony9981  •  16個月前
    1
    0
    隻方舟會唔會細左D !
    • Chuk Man  •  16個月前
      睇神話咪問咁多, 你會質疑宙斯D電源响邊處嚟嗎?
  • Chesmenko  •  16個月前
    1
    0
    emma watson!!
  • capitan america  •  17個月前
    0
    0
    Good movie?
  • AA  •  17個月前
    3
    0
    致太天真,太傻的信徒們:這是一套商業電影,借題發揮娛樂觀眾,如果你想學習聖經的真理,返你教會慢慢學習吧
    • simon  •  17個月前
      我都想講依句.
  • Trudy  •  17個月前
    0
    0
    入場都只係為睇emma watson!!
    佢晌呢套戲既演技明顯進步咗!!
  • Strawberry  •  17個月前
    5
    1
    作為一個喜歡看電影的人,很喜歡這電影的特技和配樂!音樂在很多細節位裡令到氣氛感增強。而且戲中的信息,其實不論是基督徒或不是基督徒,都覺得值得去看、思考。

    很同意前幾位觀眾所講,認真便輸了。
    電影本身就是一種創作,如執著神如何在第幾日創造或點解挪亞架船不是飄流40天嗎,點解連女都生埋等等?就會永遠失去著名想大家睇一幅更大圖畫的心意。

    這劇重點是信息。著名用心將不同人的人性展現在觀眾眼前。就算如挪亞一樣的義人都有自以為行緊神旨意的時候。但著名並沒有把人性... 更多
    • chris  •  17個月前
      你講得有point。
      好既電影藝術同創作本身就有令人類精神層次提升既功能。宗教都係。
      無論藝術定宗教信仰都需要人類主觀觀念既跳躍先有可能感動。
      可惜太多人一旦擁抱信仰就再冇觀念跳躍既能力,慢慢變得執著於教條同經典而忽略信仰最根本既價值同人類本身面臨既處境。
    • chris  •  17個月前
      將善惡簡單二分,用賞罰觀念定義造物者既心思,一方面將宗教經典當作唯一真理歸依,另一方面卻對自己就算對宗教經典都會選擇閱讀、迴避疑問、曲解章節既問題視若無睹。
      依種宗教惰性同宗教潔癖最終一定蠶食信徙精神,作繭自縛,墮落而不自知,知罪而無反省。自持真理與律法,通街法利賽人。
  • The Great Loser  •  17個月前
    1
    1
    聖經隱藏歷史,但部份難以引證,又難以否定,只能由經過教會專業培訓嘅現代傳道員工同教會活動組織員工解釋,從而令信徒同埋教會活動參加者 (兩者有別)投入而相信,繼而成為圈子內嘅人。 不過當中有強詞奪理,或者對神嘅決定作法全不思量,什至細意模仿,用於生活上,咁就有危險喇。... 更多
  • The Great Loser  •  17個月前
    3
    2
    成件事好矛盾!

    如故事所言,人為神造,日後人之所作所思,源自神之一切設置同日後安排。如果以正邪黎區分,有正邪相存,只因神當時容許,須知正邪都會擴大其影響力,當時容許就得接受。

    神見世人腐敗,傳道人力勸無用,其實源自神一直以來嘅決定,二來傳道人嘅力量來自神,如果神要驅逐邪惡,以其萬能力量,應該強化傳道人之力,又在天上拔除人間邪惡,而唔係自己否定對方,向自己人派暗花,然後做大龍鳳重新洗牌,然而洗牌至今,世界人類未見優良,就連傳道人當中亦有奸佞邪惡之徒,所以... 更多
  • bailey  •  17個月前
    6
    1
    多欣賞,少批評。
    係基督徒又好,唔係都好。
    睇套電影,講到自己好專業影評者甘,為乜?
  • Lam Movie Blog  •  17個月前
    1
    1
    ……….看過 “黑天鵝” (Black Swan) 的觀眾, 或許會明白在導演Darren Aronofsky的心目中, 人類其實是種正邪兼備的動物, 我們若要成就很多的事物, 或者心中的理想, 不單需要有一顆堅強正直的心, 背後卻仍不忘用使用一些手段詭計, 如此方能達到目標…………

    影評全文,請看 Lam Movie Blog 於隨意窩 (Xuite)
    挪亞:滅世啟示 (Noah)
    ... 更多
  • Kazuo Blog  •  17個月前
    1
    0
    本片只是借用了挪亞方舟的故事背景來個全新編撰,為了使電影富有戲劇情和視覺享受,於是把劇情大改特改,先讓前半部充滿娛樂性,再在後半部描寫人性矛盾去給予觀眾思考,這樣的有序鋪陳可說是相當不錯,不過大前提是觀影前要先放......(完整全文請按此)


    《挪亞:滅世啟示》不劇透。觀後感全文:
    kazuohk.blogspot.hk/2014/03/noah.html... 更多
  • lcw1977  •  17個月前
    2
    2
    應該叫挪亞笑傳
  • choi  •  17個月前
    0
    0
    如果上帝要再次滅世,並選了一人做方舟,之後個嗰人告訴現今世代的眾人會有滅世洪水,唔知有冇人信呢??但佢地都知道有挪亞的故事喎..
    • Wing-Zi Woody  •  16個月前
      聖經記載在挪亞一家出方舟後便定下了彩虹之約,不會再以洪水滅世。因此在最後一幕有彩虹
  • fxk  •  17個月前
    4
    8
    由於票數過低,評論被隱藏。 顯示評論
  • broken tooth  •  17個月前
    4
    3
    劇情差到無朋友,浪費金錢買飛入埸!
  • Johnny 哥  •  17個月前
    2
    2
    日前入場看了《挪亞:滅世啟示》(Noah)。這電影故事性高,視聽效果迫人,絕對好看!不過,本片不能抱著一般看電影的心態去看,因為本片是「一件和全人類有關的真人真事以電影方式重現.」絕對是人生......不,應該說是人類必看啊!極讚,推介!

    不過當然,這題材不是第一次以電視劇或電影方式重現,所以我認為「不跟原著」這點並不是什麼大問題!... 更多
  • chris  •  17個月前
    1
    3
    由於票數過低,評論被隱藏。 顯示評論
  • iceman  •  17個月前
    1
    3
    由於票數過低,評論被隱藏。 顯示評論
    • choi  •  17個月前
      我覺得上帝愛眾生,包括動物,但如果人類危及其他生物,你會怎辦?聖經有說未來有審判日,道德敗壞者,違背上帝旨意,歧視淫虐者都會下地獄,永遠受苦,只有小數人能上天堂...
    • Wing-Zi Woody  •  16個月前
      神除了慈愛,還有公義,嚴如一個父親。當時人心極敗壞,惟有毀滅再新生
  • SimonY  •  17個月前
    5
    4
    我是基督徒,對這電影感到十分失望。如以基督教為題材作電影沒有問題,但請不要亂改情節。這套電影真係改到離普,我情願他不要用挪亞個名,當普通災難電影好過,現在正一是掛羊頭,賣狗肉。以基督教名義搵錢,使我越看越唔舒服。... 更多
    • Ted Talks  •  17個月前
      其實呢, 挪亞, 甚至整套舊約, 並唔係專屬於基督教(新教)架
      仲有天主教, 猶太教(其實猶太教就係抽走耶穌的耶和華信仰)
      甚至伊斯蘭教(伊斯蘭認同整套聖經架, 不過佢地另加可蘭經做經典咋)
    • kk123  •  17個月前
      所以這套電影干犯了很多宗教.
  • Ted Talks  •  17個月前
    2
    1
    致親愛的信徒們:
    我實實在在告訴你們,一位導演如果想墮入戲劇世界的地獄,就是一成不變地拍出一套故事人盡皆知的電影。
  • David chan  •  17個月前
    14
    3
    請大家要小心,這套電影已經違反聖經的原則,讓我們有錯誤瞭解上帝的愛。事實上,聖經創世記第六章記載,上帝要毀滅世界,因為當時人類不斷行惡,就好像現時世界一樣,甚至勸勉他們,亦不願意悔改歸信祂;所以上帝就揀選挪亞建造方舟,只拯救他一家八人,並潔淨的動物,帶上七公七母;不潔淨的動物,帶一公一母,可保存生命。
    上帝充滿慈愛和憐憫的心,來寬恕願意接受祂的人,我們應該為這個世界祈禱祝福,使世界得著恩典。... 更多
    • harrycck115  •  16個月前
      Not following him= must be killed?
    • 黃餘華  •  16個月前
      咁你又去睇。就算入咗場都應該即刻走啦。
  • pat  •  17個月前
    3
    2
    一認真就輸,咩原著唔係咁,其實應該係咁。拍得出電影,一定多多少少有改編㗎啦!放鬆d啦香港人
  • TheWorld  •  17個月前
    1
    0
    宗教片,非宗教人仕入場只會吐嘈的。╮(╯▽╰)╭
    • nono  •  17個月前
      吐嘈是台灣用語.港仔沒資格用!
    • ABC  •  17個月前
      nono 香港人天天用..你可以怎樣...
  • lung lung  •  17個月前
    3
    0
    出埃及記 3:14
    神對摩西說:「我是自有永有的」;
  • Jimmy237  •  17個月前
    1
    0
    不是太好也不是太差,只覺得一般,不太滿意的是挪亞最後是想殺死家人,也用刀殺外敵,好似著魔似的,3D特技不值得看,只覺一般2D電影.
  • kk123  •  17個月前
    10
    2
    由2012年的12月份當知道有這套戲上映的時候就充滿了期待.但昨晚去睇的時候.我就非常失望.這是一套反聖經的電影:
    1)這套電影是神曉諭挪亞造方舟.但神在整套電影裡是出鏡得非常少.令到整套電影神不是主角.挪亞才是主角.應該要更多地刻劃神如何與挪亞溝通.以及述說將要造方舟之計劃.
    2)聖經裡沒有”看守使”這種天使.而且佢地存在的理由不合理.完全是憑空想像出來.與聖經不符.
    3)方舟是挪亞自己一手一腳造出來.最多是他的家人參與…沒有所謂的天使幫手.
    4)瑪土撒... 更多
    • hihihalo  •  17個月前
      作為基督徒 應該如何看待這套電影呢?如果我純粹當系一套電影咁欣賞ok的嗎?
    • kk123  •  17個月前
      hihihalo :
      你當然可以去睇.但你去睇的原因是什麼.合理嗎?一個不信聖經的導演去拍違反聖經的戲.除了賺錢之外.其實也是被撒旦用來反教...我相信不會有人看了這套戲會相信上帝是善良之神...因為內裡反上帝反得很厲害.你看見自己的神被醜化得這樣厲害還能無動於衷嗎?如果要看.亦請看一次夠了.
    • Ted Talks  •  17個月前
      咦, 在看到有信徒批評這套戲偏離聖經後, 我反而有興趣出睇下
      坦心講, 撇開信仰, 有誰會去看一套劇情已是人盡皆知的電影呢?
    • hihihalo  •  17個月前
      kk123 :
      聽到你咁講 我都系唔睇la...
      我都系等下遲d個出埃及記算了
    • fathangHenry  •  17個月前
      我同意你的觀點
    • chris  •  17個月前
      遲下套出埃及記:)
      我只可以講拍《異形》同《普羅米修斯》等電影既導演列尼史葛都唔會同普通基督徒咁一般見識,以你郁d就話唔睇既思想我覺得你都係唔好有太大期望啦。
      放鬆d啦基督徒~史詩片係有其藝術價值,雖然亦都好有商業價值。多d欣賞宗教以外既事物,唔係所有宗教題材都要為傳教服務架,亦都唔係非督徒教就邪惡架。宗教概念係文學電影等藝術創作經常運用既元素,就算係其他宗教都亦無例外。同一種事可以有好多種睇法、觀點、猜想、假設、隱喻架,你所賜予既自由意志應更懂去思考同想像,如果單憑戲名而認為應該同你諗既一樣,未免有點先入為主。
    • kk123  •  17個月前
      宗教片從來都不是要叫人娛樂.而是要帶出一個信息.叫人知道.
      正如沒有人看聖經是純粹為了娛樂.電影亦是一樣.
    • choi  •  17個月前
      電影中的上帝想由挪亞決定人類應否傳承下去,她媳婦最後不是說了嗎?所以最後挪亞聽了才重生振作
    • kk123  •  17個月前
      聖經是寫著神要挪亞生養眾多.而不是挪亞自己決定的.
      這套戲的滅世信息不是根據聖經.如果看了覺得有問題,那就不關聖經事了.這麼多情節是虛構的.最好睇完就算.不要討論.因為可能是作出來的.聖經根本就不是這樣寫的.無必要討論不存在的東西.
    • chris  •  17個月前
      你對舊約同信條禁執著,你點解唔直接改信猶太教?
    • kk123  •  17個月前
      因為對舊約執著不一定是猶太教的.基督教也可以執著的..
    • UOL  •  16個月前
      呢套本身就係一套借聖經故事為題材既商業片, 我不會以宗教角度去睇呢套戲, 所以我好同意chris既觀點, 當娛樂一下就好

      但作為一個基督徙, 我會認為各位弟兄姊妹, 初信者或信仰根基未穏既肢體, 最好約埋一齊, 或者同傳道人一齊睇, 睇完可以討論下, 指出同解釋當中啱, 同唔啱既地方

      而作為傳道人, 執事等等信仰根基穩固既, 就應該去睇下, 咁樣唔單止可以解答弟兄既疑慮, 甚至可以幫到其他人, 以免未信者誤解神既意思, 所以kk123, 謝謝你
  • wesuck  •  17個月前
    2
    2
    發人深思 誤信邪教 自我 自以為是 自圓其說 醒來原來一切可以靠自己意志改變
    • kk123  •  17個月前
      你被影響了.其實不是這樣的...
  • hohoho  •  17個月前
    1
    0
    次次入親泥都比D"人"既留言整到好鬼死火滾,依家5係講套片好5好,而係好曾果D不停話垃圾既垃圾,快D去睇醫生啦
    • fathangHenry  •  17個月前
      5 乜Q野呀? 十幾歲人打字仲係度555, 你番三男二女啦
  • lcw1977  •  17個月前
    1
    1
    改得太多好似唔係幾好
  • JC  •  17個月前
    1
    0
    其實歷史還歷史,書還書,我地又唔係生存係古代,又點知真實情況係點樣??
    你話挪亞傳道幾十年....咁佢又點瞬間起咁大隻船出黎呢?? 一家人幾多對手?? 又有幾多工具可以比到佢用?? 樹木大小?? 運送工具?? 每日每夜不停做船?? 食物由邊度黎??
    船入面住左好多飛禽走獸....D動物係自己走入去定係挪亞自己捉黎放入去??
    D動物如果係自己走入去....咁多動物忽然向同一方向走...其他人唔會奇怪而跟去睇??
    整體而言....物係死GE ... 更多
  • fathangHenry  •  17個月前
    1
    1
    自己本身做左十幾年基督徒, 本身都好期待, 但睇完之後個人認為呢套戲唔值得入去睇
  • tangkanman  •  17個月前
    2
    1
    片中特技不錯, 但片中內容與聖經不符:
    1. 挪亞傳道幾十年, 勸人入方舟, 但無人理佢: 上帝也毫不留情,懲罰了古代的世界+,降下洪水+,淹沒不敬虔的人類世界,卻保護了傳講正義的挪亞+一家八口- 彼得後書 2 :5
    2. 巨人是隋天使與人類生的兒子, 而不是天使本身: 那時候,上帝的兒子們+發覺人間的女子美貌+。凡他們選中的,他們都娶來做妻子。 耶和華説:“人畢竟是屬肉體的+,所以我的靈+不能永不對人採取行動+。人的日子還有一百二十年+。” 上帝的兒子們... 更多
  • vinsckan  •  17個月前
    3
    12
    由於票數過低,評論被隱藏。 顯示評論
    • simon  •  17個月前
      咁你睇咗未呀?我還未睇架......
    • Good  •  17個月前
      又係你, VINSCKAN. 套套都唔好睇, 你係咪其實睇開AV, 所以LEE D無都重口味唔岩你睇
    • simon  •  17個月前
      紅字不是我俾你, 不要嗎差我..
    • hohoho  •  17個月前
      算吧啦你,次次講泥講去都係果三篤屁,用既字眼5係垃圾就係失望,5係失望就冇驚喜,一句講哂,冇文化真可怕
  • qwer1234  •  17個月前
    3
    5
    由於票數過低,評論被隱藏。 顯示評論
    • Good  •  17個月前
      如果同現實中理解既故事一樣, 你睇黎做乜? 我未睇, 但我唔會期望同聖經一樣囉
    • CC  •  17個月前
      我琴晚睇咗優先場,原本見卡士咁勁充滿期望,但係個故事改動太大,我接受唔到囉
    • choi  •  17個月前
      D人墮落咗,衣著當然隨之開放咗啦
    • Leo Lam  •  17個月前
      聖經中有關挪亞方舟的故事,從來都冇話過係完全記錄當時發生過的所有事件!使徒/先知們所寫的聖經章節其目的只為記錄神的話語!而不是記錄歷史!吏記、三國志....等等都只能概括記錄主要事件,很多細節是無法記錄或早已被刪掉.....閣下憑什麼說與現實中的相距什遠?
  • Patrick Lee  •  17個月前
    0
    1
    當啲人見上高冇滅世就話之你死,當下一代冇到
  • leader  •  17個月前
    7
    4
    真頂5順有d人, 電影題材就好似味道一樣, 有人中意, 有人唔中意, 一唔中意果d 就不停負面講講講, 你估自己係電影大師咩, 小, 俾套戲你拍, 你又會拍咩呀, 彈人大大聲果d
  • simon  •  17個月前
    8
    0
    今日26 號, 明天上, 希望套戲ok.荷里活都唔掂, 其他真係唔駛睇...
    • sweetybaby  •  17個月前
      你睇左未?
  • Herny Tam  •  17個月前
    3
    9
    由於票數過低,評論被隱藏。 顯示評論
  • CINDY  •  17個月前
    2
    3
    教會吾好好地去傳正確的末世啟示,自然有好多熱人人仕幫你拍成電影胡亂咁傳。
  • Ray  •  17個月前
    4
    3
    信徒看此片:
    戲裡有很多無中生有的人物同情節, 加上聖經故事竟然會是2B級, 不忠於原著的劇情未必是你們想看到的.
    非信徒看此片:
    一個30秒可以講完的故事, 要用2個小時去看, 會不會有點悶? 相信3D會更呃錢.... 更多
    • choi  •  17個月前
      D人墮落咗,當然隨之開放咗啦
  • tangkanman  •  17個月前
    5
    0
    在挪亞的那些日子裡發生的怎樣,在人子的那些日子裡也將要怎樣.人們繼續吃、喝、嫁、娶,直到挪亞進方舟的那一天,洪水到來,把一切都毀滅了。 人子顯現的那一天,也將是同樣的。聖經 路加福音 17 章26至30節... 更多
  • SWCK  •  17個月前
    6
    7
    收嗲拉!耶穌佬!!
  • kikichow  •  17個月前
    2
    1
    其實如果真係有咁既事 咁我地既祖先咪係挪亞(?)
    • liangcai  •  17個月前
      yes,挪亚有3个仔,现在的后代也就是现在的黑人,白人,黄种人。
  • Movie Man  •  17個月前
    4
    3
    耶穌既呀爸既呀爸既呀爸既呀爸既呀爸既呀爸既呀爸既呀爸既呀爸既呀爸既呀爸既呀爸
    係邊個?有人解答到我?千忻唔好答我神,咁神個呀爸係邊個?無中生有?神會解答你的問題,快問你再回答我吧~... 更多
    • jones  •  17個月前
      The Bible Exodus 3:14 God said: I am who I am!
    • Movie Man  •  17個月前
      I am who I am?
      神玩曬XD
    • liangcai  •  12個月前
      耶稣的爸爸是神,耶稣降世来到这个世界时是和人类不同,人类是要交配,
      上帝把耶稣放在一位叫马利亚妇女的肚中,马利亚的老公以为他和别的人有路,但圣灵告诉他,你老婆怀的是圣子,是要来拯救这世界。
      神是自有永有,时间也是神创造的,神是不受时间限制的,神就是神,不是像我们是被创造的,我们才是一代一代传下去。不是所有东西都有答案的,就好像宇宙有几大,宇宙是无尽头的,你就会答每样东西都有尽头,那个尽头就是宇宙有多大,对吗? 我问你一个问题你也是答不到我的,世界上也没有一个人答道,你去买粒橙来吃,如果是甜的,那请答我“为什么会甜”,如果酸的话,就答我,“为什么会酸”。放轻松吧。。。
  • Patrick Lee  •  17個月前
    0
    2
    由於票數過低,評論被隱藏。 顯示評論
  • Patrick Lee  •  17個月前
    1
    0
    我淨係知道宜家啲人話之啲人死就同第二個生,仲講嘜嘢上帝呀,宜家啲人話之上帝存唔存在,你死你嘅事
  • Helstreak  •  17個月前
    4
    1
    就算入場,我只會將之當成電影來看 ~
  • the stranger  •  17個月前
    3
    1
    點衰,都好過文千歲果出福音粵劇挪亞方舟啦。
  • fungling  •  17個月前
    5
    1
    有Emma Waston, 我一定會看!
    • lcw1977  •  17個月前
      Emma Watson做戲好唔得
  • Thinbb  •  17個月前
    5
    0
    想知點解? 請睇返聖經<創世紀>.
  • Ringo  •  18個月前
    4
    4
    ※阿彌陀佛※
  • englishme  •  19個月前
    0
    0
    故事只是說阿特蘭提斯。
  • WAhaha  •  19個月前
    5
    6
    如果依個故事係真既話
    全世界只係死淨挪亞一家
    咁我地咪全部都係亂倫??
    • englishme  •  19個月前
      其實也不關我地事?佢淹沒只是東歐大陸因此你講錯了。
    • funfun乐  •  17個月前
      这只不过一套电影吧!如果想知道真理,不是进教会问清楚好点吗?
    • liangcai  •  17個月前
      上帝最初只创造亚当和夏娃,繁殖了几代就到挪亚,乱伦这个问题真正了解神学的人可以答你。
  • fkc2  •  19個月前
    3
    4
    信多一成 荷包失靈
  • evilsonic9999  •  19個月前
    2
    3
    耶穌會打"救"HK PPL 的, trust me..
    • Patrick Lee  •  17個月前
      仲講嘜嘢耶穌呀,宜家啲人話之你死呀!!PK!!
  • snowcat  •  19個月前
    9
    6
    這不是故事, 而是歷史!
    • swagman  •  19個月前
      又一個被洗腦基督徒
    • Zitadel  •  18個月前
      世上任何一個古文明都定必有「大洪水」的故事流傳,這些傳說其實都有相當的地質/考古証據留下,學者相信是上個冰河時期末,北方巨大冰原開始融解,相當巨大的水量被一些個別的"冰牆"蓄儲著,形成一些巨大的內陸湖,最後當這些冰牆弱化後,數十層樓高的蓄水量形成巨大的海嘯席卷全球各地(低地)...!
    • Just talk  •  17個月前
      swagman , Noah ark had recent discovery! It is a fact!
    • NYLeung  •  17個月前
      To swagman:
      為何我們是"被洗腦基督徒", 而不是你是被洗腦的無神論者、懷疑論者呢?
  • sdfdsgfgb  •  3年前
    17
    15
    請信主耶穌基督
    • howardneo  •  19個月前
      信你一成 雙目失明
    • swagman  •  19個月前
      信主都係白痴
    • Kristina Tse  •  19個月前
      冥頑不靈的罪人
    • joker  •  18個月前
      其實可能真係主創造我地,但係無法證明是或否,因為無法用科學證明主的存在
    • NYLeung  •  17個月前
      但你亦無法以"科學"證明主不存在
    • NYLeung  •  17個月前
      但你亦無法以"科學"證明主不存在
    • Leon  •  17個月前
      耶穌是主~請相信主耶穌基督
    • lung lung  •  17個月前
      馬太福音 24:35
      天地要廢去,我的話卻絕不廢去。」
    • Dennis  •  16個月前
      但亦無法以「科學」方法證明上帝存在